החזרות / ביטולים

 
 

החזרות / ביטולים

  

במידה והתחרטת, הכל בסדר!

ניתן להחזיר או לבטל הזמנת מוצרים עד 14 יום מרגע ביצוע ההזמנה כשהמוצר סגור ובאריזתו המקורית לקבלת זיכוי מלא על כל בקבוקי האלכוהול החריף שנשארו (ויסקי, וודקה, ג'ין וכו').

ברכישות לאירועים וברכישת חבילות לאירועים ניתן להחזיר את המוצרים עד חצי שנה לאחר הרכישה. בהחזרות מאוחרות מ - 14 ימים לאחר הרכישה יוחזר הסכום המלא על כל בקבוקי האלכוהול החריף שנשארו (ויסקי, וודקה, ג'ין וכו') בהפחתת 7% עמלה וכן כל תשלום שנגבה מהחברה ע"י חברת האשראי בגין סליקת כרטיס האשראי של הרוכש. כמו כן, במקרה שביטול או החזרת ההזמנה נעשה לאחר שההזמנה כבר סופקה באמצעות משלוח, תהא החברה רשאית לגבות מהרוכש את דמי המשלוח החלים לפי העניין.

 

כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 1700-70-22-32 ולתאם את מועד החזרת המוצרים למחסן או לבקש לבטל את ההזמנה במקרה ועדיין לא קיבלתם אותה. במידה והחלטתם להחזיר פריט ואתם מעוניינים לקבל את כספכם בחזרה,

 

יש להגיע עם המוצרים וחשבונית מס קבלה 

למחסן האקספרס שלנו במנחם בגין 7, רמת גן.

יש להגיע לחניון מנויים בית גיבור ספורט, קומה -1, חניה 376 - בתיאום מראש בטלפון 054-3395639\03-9440280, שלוחה 2.

שעות פעילות ההחזרות במחסן אקספרס רמת גן: א'-ד' 12:00-17:00

בימי חמישי ושישי לא יתבצעו החזרות סחורה במחסן האקספרס..

 

הזיכוי יתבצע בהתאם לחוק ובהתאם להנחיות חברות האשראי. הזיכוי יבוצע תמיד באותם תנאים בהם העסקה חויבה ולאמצעי התשלום ממנו בוצעה העסקה (אם שולם בתשלומים, הזיכוי יהיה גם הוא בתשלומים, אם שולם בכרטיס מתנה הזיכוי יהיה אף הוא בבכרטיס מתנה וכן הלאה).

*החזרת מוצרים כפופה לשיקול דעת החברה, ובכל מקרה חובה כי המוצר הינו חדש לחלוטין, ללא סימנים, פגמים או מדבקות*

לא תתבצע החזרת מוצרים ללא הצגת החשבונית מקורית להזמנה.

 

*איננו יכולים לקחת אחריות על עיכובים שקשורים לחברות השילוח השונות,

אך זכרו כי לכל שאלה או בעיה, אנו זמינים בטלפון: 1700-70-22-32 או בכתובת האימייל: [email protected].

**לא ניתן להחזיר בירה, יין, שמפנייה, משקאות אנרגייה, שתייה קלה ומשקאות אלכוהוליים שעשויים להתקלקל כתוצאה מחוסר שהייה בקירור.
***הכתוב בלשון זכר אך מתייחס לשני המינים.
אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות