שאלות ותשובות

האם ניתן להזמין ללא הגבלה?

togler

אנו מתמקדים בקהל הצרכניים הפרטיים ולא בבתי עסק או סיטונאים, לכן ניתן להזמין עד 5 בקבוקים מכל משקה בהזמנה אחת. אין הגבלה לסך כל המשקאות בהזמנה.
האם ניתן לשלם במזומן בהגעה אליכם או לשליח?

togler

החנות של פאנקו היא חנות אינטרנטית ולכן ניתן לשלם בה רק בכרטיס אשראי או בחשבון PAYPAL המקושר לכרטיס בלבד. השליח המספק את ההזמנה הוא עובד של חברת שליחויות חיצונית ולא של פאנקו ולכן לא ניתן לשלם לו.
כיצד מתבצעת הרכישה באתר פאנקו?

togler

בצורה פשוטה, בטוחה ונוחה! ההזמנה מתבצעת דרך העברת המוצר/מוצרים לסל הקניות. בסוף בחירת כלל המוצרים ניתן להיכנס לסל הקניות דרך לחיצה על האייקון המופיע מצד השמאלי העליון של המסך, ושם לאשר את ההזמנה או לעדכן את הכמויות של המשקאות (עד 5 יחידות מכל משקה). לאחר שתאשרו את המוצרים תתבקשו למלא את פרטיכם האישיים (כתובת, טלפונים זמינים למשלוח והערות לשליח) ואת פרטי כרטיס האשראי. בשלב הבא - פאנקו כבר בדרך אליכם.
מה מקנה הרישום לאתר?

togler

הרבה! חברות באתר פאנקו נותנת בין השאר: • דיוור של מבצעים אטרקטיביים ומשקאות חדשים באתר. • גישה למבצעים מיוחדים לחברי האתר בלבד. • הראשונים לדעת מתי יש Happy Hour באתר.
איך המוצרים מגיעים הביתה, ותוך כמה זמן?

togler

הקנייה ב-פאנקו מהירה ופשוטה, ללא השהיות מיותרות או דחיית סיפוקים ארוכה. אנו עובדים עם כמה חברות משלוחים על מנת להעניק לכם מגוון של שעות הגעה המתאימות לכם. ניתן לראות את כל הפרטים לגבי שיטות המשלוח שלנו ומה רלוונטי לאיזור מגוריכם כאן: https://www.paneco.co.il/shipping-details
להיכן אתם עושים משלוחים?

togler

השליחים שלנו מגיעים לרוב חלקי הארץ. במידה והישוב בו אתם גרים לא נמצא ברשימת הישובים, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו או להגיע למרכז הלוגיסטי שלנו לאיסוף עצמי. נציין גם כי בהזמנה המכילה 10 בקבוקים ומעלה, חברת השליחויות המספקת את ההזמנה מגיעה בתיאום מראש כמעט לכל יישוב בארץ.
מה ניתן לעשות אם לא אוכל להיות נוכח במועד מסירת המשלוח?

togler

המשלוח יכול להימסר גם לאדם אחר מעל גיל 18 באותה הכתובת. במידה ואין מישהו אחר שיכול לקבל את המשלוח, יש ליצור קשר בהקדם האפשרי עם שירות הלקוחות, או עם מוקד משלוחים לצורך תיאום מועד חדש. חשוב לזכור: המסירה תתבצע רק לאדם שגילו מעל ל-18 ובהצגת תעודת זהות בלבד.
מה לעשות במקרה ששכחתי את הסיסמה לאתר?

togler

בעמוד הראשי של האתר יש להקיש על "התחבר" בצד ימין למעלה. לאחר מכן יש להקיש על "שכחת סיסמה?". במסך שייפתח יש להזין את שם המשתמש (אימייל, כפי שנכתב בעת פתיחת החשבון באתר), לאחר מכן תאמת המערכת את פרטי החשבון ותשלח סיסמה חדשה באי-מייל.
אילו מותגים קיימים באתר?

togler

אתר פאנקו מציע את מותגי האלכוהול המובילים בארץ ובעולם, ואת מוצריהם הפופולריים והאהובים ביותר. כל המוצרים המוצעים באתר הם מקוריים, בעלי אישור של מכון התקנים הישראי ונמצאים תחת פיקוחה ההדוק של החברה. בין השאר, תוכלו למצוא אצלנו את מותגי הוודקה והוויסקי המובילים וכן משקאות ברנדי, אוזו, רום, יינות ועוד מוצרים רבים ומגוונים. אם יש מוצר שתרצו לרכוש אך לא קיים באתר שלנו, נשמח לשמוע על כך: SUPPORT@PANECO.COM
אילו מותגים כשרים?

togler

ניתן לזהות את כל המוצרים הכשרים באתר בעזרת סימון המעיד על כשרותם בכניסה לדף המוצר שלהם. במידה והמוצר כשר הדבר יצויין במפרט המשקה בצידו השמאלי של הדף. הכשרות מוכרת על ידי הרבנות הראשית לישראל. בעת רכישה ניתן לקבל את תעודת הכשרות לאי-מייל או לפקס. על המעוניינים בכך להתקשר ולבקש זאת מנציגי שירות הלקוחות שלנו.
כיצד מומלץ להזמין מוצרים עבור אירוע?

togler

לרשותכם עומדות מספר אפשרויות: 1. להזמין מהאתר את אחת מהחבילות המפנקות שלנו. 2. ליצור קשר עם מוקד אירועים על ידי השארת פרטים באתר, להתקשר למוקד אירועים, לשלוח מייל לכתובת events@paneco.com. נציגינו ישובו אליכם בהקדם ויישמחו לעזור.
האם ניתן לקבל החזר על בקבוקים שנשארו סגורים לאחר האירוע?

togler

תוכלו להחזיר את כלל המשקאות שנרכשו אצלנו כאשר הם סגורים ובאריזתם במקורית, ולקבל חזרה את כספכם עד חודש לאחר האירוע. שימו לב: לא ניתן להחזיר בירה, יין, שמפנייה, משקאות אנרגייה, שתייה קלה ומשקאות אלכוהוליים שעשויים להתקלקל כתוצאה מחוסר שהייה בקירור.
כיצד משלמים על הזמנת מוצרים עבור אירוע?

togler

הרכישה מתבצעת טרם האירוע דרך האתר באמצעות כרטיס אשראי או חשבון PAYPAL (בהזמנה טלפונית או בהזמנה עצמאית דרך האתר). אם בסוף האירוע יישארו מוצרים אותם תרצו להחזיר - תקבלו את ההחזר בזיכוי כרטיס האשראי איתו שילמתם (למשלמים בכרטיס אשראי יופחתו מההחזר 2% דמי סליקה).
אפשר לקבל ייעוץ לפני הזמנת משקאות?

togler

בשמחה! בין אם אתם רוצים לרכוש כמות מוצרים גדולה עבור אירוע ובין אם אתם מעוניינים בהזמנה קטנה בלבד, שירות הלקוחות שלנו ישמח לעמוד לרשותכם. פשוט התקשרו ל-1-700-22-32 או כתבו למייל support@paneco.com, ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.
האם אפשר לרכוש באתר פאנקו בתשלומים?

togler

כן. ניתן לחלק את הקנייה עד לשישה תשלומים ללא ריבית או עד עשרה עם ריבית.
האם האתר מאובטח?

togler

כמובן! השקענו משאבים רבים בבניית אתר המאובטח בטכנולוגיה מהמתקדמות בעולם לאבטחת תוכן. הפרטים המוזנים למערכת נשמרים בה בסודיות, בעזרת שימוש בשיטות האבטחה ובמערכות ההצפנה המתקדמות ביותר הקיימות כיום. העברת המידע מהמחשב האישי שלכם אל מחשבי פאנקו מתבצעת בתקשורת מוצפנת, העוברת בפרוטוקול מקדד (SSL - Secure Socket Layer ). שיטה זו מערבלת את תוכן הנתונים והופכת אותם לרצף חסר משמעות של סימנים, אותיות ומספרים שלא ניתן לפענחם.
מה לעשות במקרה בו התקבל מוצר שאינו זהה לזה שהוזמן?

togler

במידה ונעשתה טעות בהזמנה יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות שלנו במספר 1700-70-22-32. שליח של פאנקו יצא אליכם עם המוצר הנכון וייקח בחזרה את המוצר השגוי – כל זאת ללא תוספת עלות, כמובן. שימו לב כי אין לפתוח את הבקבוק שברצונכם להחזיר.
האם לאחר סיום הזמנה ניתן לשנות אותה?

togler

במקרים כאלה יש לפנות למוקד השירות הטלפוני או במייל support@paneco.com
מהם הנהלים לגבי ביטול הזמנה?

togler

על-פי חוק, ניתן לבטל ולהחזיר הזמנה עד 14 ימי-עסקים ולקבל עליה החזר מלא. ניתן להגיע אלינו למרכז הלוגיסטי עם ההזמנה ולאחר בדיקה נעניק זיכוי מלא לכרטיס האשראי בו בוצעה הרכישה. עליכם לוודא כי המשקאות סגורים, באריזתם המקורית ואכן נרכשו אצלנו.
האם ניתן לבוא לאסוף את ההזמנה שלי? אם כן, מאיפה ומתי?

togler

ניתן לבצע הזמנה באתר ולסמן "איסוף עצמי" בשיטת המשלוח. האיסוף יתבצע רק על ידי המזמין בהצגת תעודת זהות וכרטיס האשראי שאיתו בוצעה ההזמנה (לחברה יש זכות שלא לספק הזמנה לפי שיקול דעתה הבלעדי) מתי? בימים א'-ה' בין השעות 09:00-15:00, יש לתאם טלפונית במספר: 1700-70-22-32. באילת: בימים א'-ה' בין השעות 11:00-19:00 וביום ו' בין השעות 10:00-15:00, יש לתאם טלפונית במספר: 08-6648485. ניתן להוריד טופס יפוי כח במידה ומישהו אחר מגיע לאסוף את ההזמנה. איפה? המרכז הלוגיסטי שלנו נמצא ברחוב המדע 2 באשדוד. ובאילת: החרש 15, אילת (מול נגב קרמיקה). איסוף מסניפי YELLOW: ההזמנה תסופק לסניף YELLOW שבחרתם במועד ביצוע ההזמנה תוך 5 ימי עסקים. יש להגיע לסניף עד השעה 22:00 (ובהתאם לשעות פעילות הסניף) בצירוף תעודת זהות. ** כדי למנוע המתנה מיותרת, אנא השתדלו להגיע לפחות שעתיים לאחר ביצוע ההזמנה באתר.
מה לעשות במקרה בו המוצר נשבר במשלוח?

togler

מאחר ומדובר במוצר נוזלי - יהיה קל להבחין בכך ולהחזיר אותו לשליח בו במקום. במידה ולא עשיתם כך, אנא יידעו אותנו טלפונית או במייל support@paneco.com, עדיף בצירוף תמונה של המשקה השבור. מוצר חלופי יישלח אליכם תוך שני ימי עסקים.